Sitter hemma och mobbar mig själv :)

Försöker få in ngra bilder på datan men går liiiiiite segt -.-
Usch, är ett litet PMS-barn idag
och lyckas få dem flesta sura och arga.
iallafall vad jag märker :/
Ska ladda upp ngra bilder som jag tog igår upp på bloggen idag :)
Blir nog lite senare, för jag har lite mer än 1000 bilder att få över först...
Idag blir det nog att slappa och tänka.
skriva lite, chatta och försöka komma på vrf jag är gråtfärdig ibland :/
brukar gå i skolan och helt random vara nära på att börja gråta D:
inte ok .__.
Menmen...
FIck lite ryck idag ^^
inte bra om det träffar andra...
blir bara jobbigt då :/
men imorrn ska jag in o träna och Lea ska med och
få köpt sin karatedräkt :)
fuderar också på att skaffa ny,
men för det så behöver man faktiskt ha råd...
Ska använda den delen som jag får använda av mitt barnbidrag till att köpa en
kigurumi :D
http://www.okaeri.se/kigurumi-kangaroo/740-0
den här ska jag köpa,
och är så sjukt glad över det ^^
Var inne på en site som heter
www.penpalsnow.com
på inriktningen igår,
och där kan man få kontakt med folk från andra länder och bli
brevkompis / mailkompis med dem ^^
har redan fått två svar :D
lite glad ^^
men nu ska jag dricka min yoghurt och vänta på bilder!
Ni kan få en som varit snäll och redan laddats över ;)
All I hoped for was a little drip of blood...

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0