Vart o handlat saker till imorrn :D

Ska in till gymnasiemässan i gbg imorrn ^^
Med klassen asså ^^
Kommer vara kul,
kanske hittar nån bra skola där x3
DÅ MÅSTE MAMMA LÅTA MIG ÅKA IN TILL GBG!!! (a)
Hihihihi ^^
Kommer nog lägga in värsta klagoinlägget sen ;O
INGEN BEHÖVER LÄSA DET!
Måste bara skriva av mig,
o ska nog göra det där :)
Efter karaten svängde vi
in till Maxi dååå :3
Köpta typ matsäck o såå
o sen så drog vi till Lea
och jag
(hostfamiljenhost***)
ska kanske få en kattunge!!
Har bestämt vilken ^^
Den är svart och har oranget i ansiktet ;3
Hade det vart en kille hade den fått heta Flames!
Men nu är det en tjej...
Hmm...
Fire?
Magic?
Midnight?
Fullmoon?
Sparkle?
SPARKLE!!!
ÅHHH!!!
Sen när blev jag ett geni ?!?!?! ;O
okey, över drift där va? ;3
Hihihihihih ^^
Men ah, ska
nog börja kladda lite på klagoinlägget ^^
Tihi :3
K
(kommer vara med i breaking dawn,
seriöst, älskar den!!! )
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0