Typ ingen uppdatering idag ;__;

Internet har cepat sönder :C
Men ah,
vaknade imorse av att mamma ringer,
men hinner inte svara :C
Fast går upp och klär på mig o går ut med polly C:
sen drar jag till karaten :D
Där träffar jag Nikita och Ebba C:
TIHI ^^
Och vi tränade typ fallteknik? o.O
Nu vet jag i all fall att jag inte kan 'trilla' :C
Usch!
FICK PANIK! D:
Men ah :3
Kul i a f ^^
Sen efter karaten sååå...
typ har inget hänt?
duschade, sen
...
inget ._.
TYP CEPE LAT DAG!
USCH :C
Fast mamma köpte
liiiite jellybeans te mig C:
WEEE :D
Jag gillar jellybeans? o.O
Sen såååå
kollade jag på nåt random program i repris och en låt från new moon kom upp!
Jag sökte på den på youtube och lyssnar sönder på den!
Den är sjukt bra faktiskt :C
HIHIHIHIHI ^^
BRA LÅT! ↓
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0