snart kommer kussinerna ;3

kommer bli kul :D
just nu sitter
jag i soffan
där...
jag har befunnit mig hela dagen o.O
mår lite bättre nu,
fortfarande lite illamående...
men nu har jag i alla fall ätit ngt!
det enda jag ätit idag:
en fisk pinne,
tre kroketter
och en bit paprika o.e

dör lite halvt här oDo
jag har varit lite (mkt)
depp nu senaste tiden,
inte bra!
så nu ska jag vara lite..
eh...
gladare? :D
tänka på dem bra sakerna igen ^^
som t.ex....:

Nellie o linette o jonas o birgitta kommer idag,
magvärken är nästan borta,
jag slapp skolan idag,
jag har legat och mysit i soffan hela dagen,
jag kollar på ett bra program,
jag har läst ut min bok,
jag skrattar,
jag har (halft) fixat mitt rum
och
lea kom och besökte mig
för att lämna papper från skolan.

jaa, det var väl roligt :D
nu ska jag ta kort på ett kort från gymnasiemässan
som vi var på i....
onsdags?
och lägga ut här :D
Jag, lea o sandra ser hemska ut! xD
HAHAHAH!
inte illa menat då ;)
men aa...
annan bild så länge ^^


picnik in my ♥

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0