precis kollat på Friends with benefits

Haha,
bra film ändå ^^
Sånna här tillfällen man önskar ens liv var en film oxå ;O
xD
Läste ut min bok idag
och började läsa på Löftet.
4e i Vampire academy x3

Mår lite bättre idag,
fast inte så mkt :(

Blir behandlad som en pestsmittad 5åring -.-
min 'låtsas farfar' var här och passade oss
medan farmor var på målar kurs.
han hade med sig köttbullar
(vi kan tydligen inte göra egen mat...)
och desinfektionsmedel...

ja...
robin frågade mig en sak och Hans ba:
'lämna henne ifred nu, hon är ju smittad...
och kom här så ska du få lite desinfektionsmedel så du slipper bli sjuk!'
ger mig rysningar...

det är inget tvivel om att Robin är Hans favorit.
Robin är ju faktiskt ett barn,
och inte en tonåring.
så då kan han dra med Robin ut och fiska osv,
fast det kan han INTE med mig....
Jag hatar att fiska...
han kan prata med Robin som han brukar göra,
fast pratar han med mig på det sättet får han det att verka som om jag
är mentalt störd...

det är jag nog oxå...
HAHAHA!
ska fråga skolkuratorn om hon kan fixa tid hos BUP.
måste prata med ngn...
kan inte vara ngn nära eller nån på skolan
som jag pratat med tidigare...
ska kanske kolla upp hur mkt en psykolog kostar?
jaja...

jag mår inte precis toppen,
på ngt sätt
och då brukar jag skriva små texter på
bdb som ibland kan vara deppiga...
jag KAN verkligen inte säga till ngn vrf jag är deppig,
vad som har hänt,
vad som händer,
vad osm är fel.
Jag kan bara säga att det är ngt som händer med mig,
och inte med ngn alls.
visst jag är irriterad på ngra stycken,
men att jag behöver prata,
eller att jag inte kan prata är inte pga
att det är ngt fel med er,
för det är det klart att det inte är!
Det är mig det är fel på .
bara ifall ni ville veta.
fast nu ska jag nog läsa lite igen.


verkligen älskar denna låten,
lite gammal men kbry?

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0