Long time?

Inte blogget på ngra dar :/
Sry!`?!!?!??!?!
Men ah, skulle bara vart irriterande små inlägg om
hur värdelöst livet är,
coh om hur jag hatar mitt liv och borde långsamt
låta någon skära upp mig och vända mig utoin osv...
hehe....
Men nu mår jag bra och bestämmde mig för att blogga ^^
Haft en ganska bra helg iaf ^^
vart med mina kusiner jag inte träffat på två år!
helt underbart var det!
saknar dem redan ;__;
vi kollade på filmer,
åt skaldjur,
spelade tumble,
gick till bräckan,
PRATADE!!!!!!
och lite annat ^^
Älskar dem så mkt!
Typ dör oDo

Sen kan alla som snackar skit
bakom någons rygg gå och hänga sig,
eller sluta!
Tänk att höra ngn sitta och snacka skit bakom din kompis rygg??
Precis... Eller att ngn hör skit.... Om dig?
Inte så trevligt...
Precis det hände mig,
så jag vände mig om i bussen och 'skrek':
'Säg ett ord till om henne och jag hugger halsen av er alla! Seriöst, lägg av!'
Fick sån damp... HIHIHIHI!
inte kul ;___;

men nu sitter jag här med en ny bok :3
Uppvaknandet c:<
8:de boken i house of night på svenska >:D

MOAHAHAHHAH!
Så nu ska jag läsa lite
och smsa med ngra och be om råd för ett bättre liv ^^


Hjälp?

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0