Klagoinlägg då!

Är så jävla trött...
Påå...
Ja, allt!
Orkar inte med mer snart!
Ingen fattar!
Det är inte som alla tror det är.
Visst, jag är gärna social och så,
men vissa dagar,
när jag bara mår skit,
vill jag 'rymma iväg'.
Ni måste fatta det...
Då 'rymmer' jag antingen till en bok...
Eller till roleplayen...
Jag mår skit,
och försvinner till en annan värld,
skapad av fansi...
Fast då kommer ni och klagar och gör mig bara värre till mods...
Jag tar skit varje dag, men stöter bort det...
Jag blir anklagad och tar emot det,
men låter inte min fasad spricka.
Jag är mentalt störd,
jag är efterbliven,
skulle inte förvåna mig om jag hade en psykisk sjukdom,
så jag är glad.
någon säger:
'jävla idiot'
och jag svarar:
'håller med, går inte att vara dummare än jag'
och så typ...
Alla tror jag inte bryr mig, men jag tar åt mig,
och ibland får jag vissa PMS ryck osv...
Ibland krävs det inte ens PMS för
att jag ska vakna till
och bli så sur att jag skulle kunna mörda någon.
DÅ vill jag inte vara här.
då vill jag vara i ett land med vampyrer
och varulvar
och drakar
och flygande grodor!
jag klarar inte av det.
Jag hatar verkliga livet och
måste ha en stor del av min fantasi med mig dagligen.
Visst, jag är beroende?
Okay, fatta?
Men ibland klarar jag det inte och måste komma bort!
Stannar jag här blir jag deprimerad och
kommer förmodligen börja skära mig igen,
ar faktiskt förjävla nära idag...
Så snälla...
sitter jag med roleplayen SÅ MÅR JAG INTE BRA!
och då vill jag inte ha ngt med verkligheten att göra.
Då vill jag bara bort.
Roleplayen var ett sätt för mig att komma bort från verkligheten,
utan att möjligtvis hoppa från ett berg...
Det är ett sätt att bedöva smärtan...
Så snälla.
Lämna oss ifred...
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0