Jahopp.

Nu har jag återuppstått xD
Hahahha ^^
Min helg bestod väl mesta tiden på en buss eller tåg? xD
Drog till... eh... Vad det nu än hette
och sov över hos Theo :)
Kuligt ^^
Sen så hämtade camilla upp mig vid stationen och
hon jag lisa nanase och lea drog och hyrde film och köpte godis!
Yummiii ;3
väl hemma hos lea väntade sandra och mamma på oss
och vi proppade i oss godis och dreglade över
heta Johnny Depp som Sweeney Todd ;3
Azum film men så sjukt fail xD
Satt och flabbade typ hela filmen så fult var det!
Men så länge Johnny Depp är med så är det lugnt för mig ^^
Men efter det så drog Sandra hem till mig och sov över,
sen så...
eh...
Sov vi? o,O
haha xD
Fast  aa ^^
Idag var det barnkonvention i skolan...
Öhh... Halvt som halvt trök men ahh...
sen drog jag, sandra och josse med lea hem där vi mumsade på rester av godis
och kollade på Sweeney Todd igen och sen en bit på först Pirates of the Carebbean filmen :)
Sen åkte sandra hem och då satt vi och åt Oreos C:
sen drog Lea iväg till karaten och Josse fick skjuts och var var kvar med lisa ^^
Lisa och jag kollade på Total Black out på youtube och sen fick jag gröna naglar c:<
Hihihihi ^^
Funderar på att fråga om jag får färga håret skogsgrönt...
Men förmodligen inte xD
Sen kom lea hem till slut och vi gjorde oboy och sjöng och dansade till ngra roliga låtar ^^
sen gick vi upp och kollade på en japansk film ^^
faktiskt ganska bra :)
nu borde jag antingen sova eller plugga
hemtentan som typ motsvarar hela HKK betyget som ska in på torsdag
eller so:n som motsvarar halva so betyget typ och som ska in på onsdag.
Ja, jag är död.
Hehehe ^^''
Fast ist sitter jag här och bloggar...
och håller på med rp.
mobba mig inte!
är beroende!
Fast gah!
ska jobba som F********N!
på son och HKKn imorrn...
Annars är jag SÅ död...
Hihi...
fast nu ska jag SOVA!
JA!

Ps: Kattuingarna är så OTROLIGT SÖTA SÅ JAG TROR JAG DÖR! EN AV DEM ÄR MIN! (hostkanskehost*) OCH ALLA ÄR SÅ SÖTA SÅ JAG SKULLE KUNNA ÄTA UPP DEM!!! TYP NOMNOMNOMNOM... Crap...
Pss: Biljetter till Breaking Dawn Part 1 är beställda ;3 Den 18:e med Sandra och Josse :D Längtar ^^

Är så snäll och bjuder på en bild också...


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0