Idag är jag hemma från skolan...

Jag har ingen ork,
alls!
Jag sitter i soffan,
och jag har nog bara rört mig nog för att komma fårn
sängen till soffan...
Jag känner mig inte...
säker...
eller
glad.
längre...
Jag hade lagt på mig...
skratade åt det som kom emot,
men nu har det borrat sig igenom.
Varenda ord har fått
mitt skydd att flagna...
och nu är det så tunnt att jag snart inte klarar det...
igår så var jag på halva träningen
av karaten...
sen gav jag upp...
jag är rädd för att vara social...
när jag var väldigt deprimerad så
gick jag inte ofta på träningarna.
Jag var osäker och vägade inte
bli dömd.
jag fick panik.
det fick jag igår.
och imorse.
jag vågade inte gå till skolan.
har ni nått emot det så säg till,
men döm mig inte för
att jag är som jag är...
men ja...
nu är jag hemma,
'kryar på mig'
för jag mår inte bra heller...
min psykiska hälsa bättrar inte på den fysiska
om man säger så...

ikväll kommer mina kusiner som jag inte träffat på två år :D
kommer bli kul ^^
men ah x3

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0