God morgon!

Vaknade för en liten stund sen,
och var sedan ute för att gå en sväng genom kvarteret med polly ^^
Och jag stör mig så ENORMT på att skype är dampigt D;
Det gillar inte mig alls :C
Hmm...
Snart blir det att jag blir hämtad till karaten :D
där ska Lea med och köpa en dräkt ^^
Hon har tydligen bestämt sig för att fortsätta :D
Själv har jag hållt på i drygt sex år :3
Hehe, var bara tvungen att skryta lite ;)
Äntligen är alla bilder inne på datan :D
föutom dem jag tog nyss...
fast dem ska jag ladda över nu :D
om det vill funka...
Vilket det ofta inte villl :C
...
Kan det inte bara funka!?
Suck...
Yay!
NU funkar det :D
Och nu inte...
Suck...
Dropbox är för liten?!?!
Seriöst D:
Kanske inte ska ha ALLA mina 1800 bilder där..
Host...*
Heheh ^^''
*flyttar det till skrivbordet*
'15 timmar kvar' ...
Hehehe ^^
------
Bara jag som älskar jellybeans?? o.O
Hahaha!
Ni får bilderna sen ist ;)
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0