Dagen skrattar mig rätt upp i ansiktet!

Seriöst!
Går det att skratta mer än när man är med Sandra? ;)
Shit asså!
Hahahaha!
Garvar sönder!
Fast nu har hon åkt hem med bussen :)
Innan dess var det utvecklingssamtal x3
Usch...
DOG!
Fast ne...
Hatar utvecklingssamtal...
Ifall ngn ville veta ^^
Innan dess åt
vi upp et två liters glasspaket!
MUMS!
*tjockisar* ;3
Men man ska leva livet!
Orka vara smal när man kan vara lycklig? :D
Gick ensam hemmåt i tystnad och mörker och fick
PANIK!
när två killar gick förbi.
Trodde dem skulle våldta mig eller mörda mig eller nåt,
för man såg på dem att dem var typ fulla?
o sen ba 'Hej! HAHAHHA!'
och typ 'Halloj! HAHHAHA!'
jag ba 'Eh.... hoppas ni har kul?'
fast nu e jag hemma ^^
Myyyyysh ^^
men ah,
ska se om lea vill logga in
o sen ska jag nog sova x3
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0