ÅH BUHU ;___;

ABDUKTION GGÅR BARA PÅ BION I GBG!!
O INTE PÅ FACKLAN ;__;
INTE NOG MED ATT JAG ÄR PANK OCH HELT ENKELT INTE KAN KÖPA FILM,
SÅ FÅR JAG INTE ÅKA IN TILL GBG ENSAM ;__;
(MÄNNISKOR I MIN ÅLDER RÄKNAS INTE... -.-)
MEN SNYFT SNYFT!
Hej :3
Sitter o kollar på Ncis
och typ dampar...
Dricker Halloncola C:
Hihihihi ^^
(Blandat cola med hallonsoda ;) )
HAHHAHA!
ÅHH
FOREVER ALONE ;____;
Sitter ensam på en freddag och bajsar i soffan ;___;
Usch, det är typ sånna här dagar jag stalkar ngn hem och
sover över där helt random ;__;
Men nu sitter jag här och forever-alone:ar..
Suck...
Men nu ska jag dricka min dricka och mysa :3
Var tvungen att lägga ut en bild på min bebis :3 <3
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0