ÅÅÅÅHHH!!!!

NU får jag damp...
Karatelägret är den 18-20 november...
min födelsedag är den 19 november...
vad ska jag göra?!?!?!?
flytta min födelsedag?
eller skippa lägret...?
lägret betyder mkt för mig,
då det är ett graderingsläger
och jag vill inte gå till omgraderingen...
men jag vill vara hemma och gå på bio på min födelsedag!! (breaking dawn som har premiär dagen innan!!)
suck...
hjälp mig bestämma!!!
gå på graderingslägret och få fira födelsedag nån annan dag och missa bion
eller
skippa graderingslägret och gå på omgraderingen ist??
HJÄLP FFS!!!!!
Usch.... fml...
är lite depp nu,
men aja ^^
sitter o kollar NCIS :D
och det står en kakburk på bordet...
jag=tjockiiiiiiiis!!
fast ska typ gå och dö nu eller nåt...
Hold me when I need it, and never let me go.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0