Somnade med Leas glasögon o.O

Eller ahh...
Sov?
Halvsov mer...
Vågade inte sova ;___;
Rädd att drömma :C
Hara BARA drömt hemska drömmar sista tiden...
USCH!
Men jaja ^^
Halv sov = Halvdrömma?
Drömde att jag var i en manga värld .__.
Det är ngt fel på mig,
jag vet...
Försökte måla lite igen c':
Blev skit.
Som vanligt xD

Ska
dö.
Ingen
kan
hindra
mig.
Hihi.

Har läst ut serien First love två ggr snart o.o
och har börjat läsa Nana,
och har lånat böcker så jag ska läsa
Oh! My godness
och
Sugar Sugar Rush (tror jag den hette...)
O lea är snel och skriver en lista på bra vampyrmanga :D
Om ni kan ngn riktigt bra manga sååå...
tipsa? :3
Hihihihihi ^^
Det enda jag vet är att First Love serien är som gjord för mig (<3)
och
att pizza sallad är gott så nu ska jag hämta en till burk ^^

Usch, hatar att vara kär,
AVSKYR av hela mitt hjärta (!) att älska någon.
Japp.
Nu vet ni.
HIHI!
HAH!
Camilla körde hem mig 
för dem skulle åka iväg och fira kalas hos nån släkting eller nåt,
men jag ska dit sen igen :3
så jag l'ämnade min väska där...
DÄR JAG HAR ALLA MINA BÖCKER OCH MINA PENNOR OCH MÅLAR BLOCK!
Kanske ska försöka måla manga med kol...
AHHAHHAHAHAH!
Nä,
har
liiiiite
normala pennor hemma med...
hoppas jag...
Suck...
Vänta...
skulle inte jag hämta pizza sallad?!
Suck...
Jaja,

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0