Ont i fotarna :c

Tjo!
Prao nu då :)
Har inte haft tid att sätta mig ner med mammas data (min funkar fortf inte)
och blogga xD
Jo, jag har haft tid...
Men jag har gjort annat med den xD
Hihi c:
Lördags var senast jag bloggade...
då drog jag till Lea och vi (hon) spelade ett spel och jag kollade på
och klagade på allt som såg konstigt ut ^^
Sen började vi läsa på Rp1, ändrade massa fel och allt som lät fel :s
Sen sov jag över,
och sen nästa morgon (mitt på dagen xD)
så började vi med att...
Öh...
Ta oss kraften att resa oss upp...
Tog ett tag c;
Fast ah,
till slut lyckades vi,
och då gjorde vi oss redo för Lisas vuxen kalas ^^
Vi åt tårta och sjöng och så ^^
Nanase gjorde en ascool liten stjärna av en bit serpentin :D
Skitcoolt!
Sen...
Öh...
Ah.
Fortfsatte jag och Lea att läsa Rp1
och tillslut somnade vi :3
Efter det här...

Jag o Lea: Bla bla bla bla bla...
Lea: Nu ska vi sova.
Jag: Okey.
-tyst i ca 10 sek-
Jag: Jag kan inte sova.
Jag o Lea: Bla bla bla bla bla...
Lea: Nu SKA vi sova...
Jag: Okey.
-tyst i ca 10 sek-
Jag: Jag kan inte sova.
Lea: Gah!
Jag o Lea: Bla bla bla bla bla...
Lea: Nu sover vi. På riktigt!
Jag: Okey.
-tyst i ca 10 sek-
Jag: Ja-
Lea: Nej!
Båda: HAHAHAHAHAHA!

Men till sist somnade jag :3
Morgonen efter så var det praooooo,
och Lea skulle upp tifigare än jag ^^
Så hon gick upp, fixade iordning sig osv...
'Sen väckte hon mig.
Sen kom Lisa upp och väckte mig.
Då gick jag faktiskt upp ^^
Sen ringde Camilla för att väcka mig.
Sen ringde Mamma (!) för att väcka mig.

Ring ring...
Jag: Hallå?
Mamma: Hej! Jag skulle bara ringa för att kolla så ni var uppe.
Jag: Är det verkligen så osannolikt att jag faktiskt går upp på morgonen?!
Mamma: Haha, Camilla sa att jag skulle ringa och kolla ifall hon glömde.
Jag: Hon har redan ringt...
Mamma: Jaha, och vet du? Det ÄR faktiskt så osannolikt att du går upp på morgonen.

HAHA!
Så morgon pigg är jag asså...
Fast sen tog jag och Lisa bussen till skolan,
sen så gick jag från skolan och hem,
sen bytte jag om,
sen kom mamma och körde mig till Bräutigams,
där jag praoar denna veckan :)
DÅ på radion kommer, av alla låtar, Lazy Song av Bruno Mars...

Jag: Du kan inte mena allvar! Så orättvist!
Mamma: Haha, den spelas varje morgon. Hur tror du det känns för mig, jag vill också ha det så.
Jag: Öhh... Vill du ligga hemma och kolla på Mtv och lära dig hur man kör doggystyle?
Mamma: Va?
-den delen av låten spelas-
Radion och jag: Flip to Mtv so they can teach me how to doggy.
Mamma: Hah! Jag visste inte ens att han sa så!
Jag: Hahahahaha!

Sen på jobbet så packade jag grisar och hjärtan osv osv osv...
Där träffade jag Gabbie (stavning?) och Ann :)
Två sneeela tjejer som oxå praoar där ^^
Efter det så jag till kungsbacka och köpte
en tröja (199:-), ett linne (99:-), ett par jeans (199:-) och boken Om jag kunde drömma, serieversionen, del två (199:-) :)
Blev nöjd,
sen åt jag på donken och satt forever alone vid ett bord och kollade mig omkring ^^
Tycker det är underbart att se folk som går förbi :D
Typ...
Naww vilket gulligt barn!
Hon har sminkat sig FÖR mycket.
Den klänningen måste kostat mycket...
Undra hur den mamman reagerar på att sitt barn gråter...
Han var snygg.
Hon borde klippa sig.
Hon ser ledsen ut, undra vad som hänt.
Hon stirrar konstigt på mig... Stirra tillbaka!
Man ser på hur hon går att hon INTE är bekväm i klackar...
Han har bara designerkläder på sig...
Osv osv osv,...
Sen så drog jag hem och läste ut boken,
sen tog jag ett långt varmt bad...
Sen somnade jag mysigt,
och drömde världens hemskadste dröm <///////3
Den kommer förfölja mitt psyke i en evighet,
straffa mig för saker jag inte gjort och gjort...
Damn,
hatar att vara sårbar </3
Fast sen vaknade jag lite innan alarmet och tänkte nu ringer det.
Fast det gjorde det inte.. 
Eller vad vet jag,
jag hade tappat bort min mobil,
så visste inte vart den låg ^^
Sen ringde alarmet...
Första rigningen.
Jag går upp och tror att den ringer...
Fast den gör det ngn minut efter,...
Jag är synsk ffs!!!!
Hahaha ^^
Sen drog jag till Bräutigams,
jobbade,
sen drog jag till kungsbacka med Gabbie (som bor där :3)
och pratade om allt möjligt ^^
Hon gick hem,
jag drog till kungsmässan :D
Jag köpte en present till Lisa, som fyller år idag!
GRATTIIIIIIIISSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDD <333333333333333
och till Joffe, som fyller år imorgon!
GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDD <33333333333333333 (i förskott)
Sen ringde Sandra, vi snackade,
sen skulle hon leta efter fjärrkontrollen.
Hon skulle skicka ett sms när jag skulle ringa,
fast precis när jag lade på ringde Josse ^^
Vi snackade i nästan en halvtimma, xD
och jag hann typ åka bussen hem ^^
sen lade josse på och jag ringde Sandra,
efter att ha läst hennes sms som hon 'bombade' mig med xD
Sen pratade vi,
sen bröts det,
jag gick hem,
satte mig här och nuuuuuu....
sitter jag här ._.
HAHAHA!
Va fail xD
Men ah ^^
Vi ska dra till Lisa och Lea och gratta Lisa,
sen ska jag (kanske) till karaten,
beroende på om jag orkar eller om jag typ dör.
HAHAH!
Är förmodligen så lat så jag skippar idag,
tränar dubbelpass imorrn och på torsdag och lördag ^^
Trevligt c:
Nu ska jag slå in Lisas present,
sen ska jag skriva lite på ett kort och så får vi hoppas hon gillart ;3
Grattis igen till Lisa!!
(går fortf inte att ladda upp bilder, SNYFT!)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0