Nemen tjenare :D

Jag sitter hemma,
invirad i en filt och myser lite c:
är hemma från praoen idag då jag är 'sjuk'.. x3

igår hände inte så mycket,
jag skull tränat men redan då mådde jag inte bra
så jag åkte hem istället ^^
sedan var jag typ ensam hemma eller nåt då
mamma åkt iväg för att fika hos en kompis (lr mer än kompis ;O)
haha xD
och wille vettefan vart var ^^
eller är...
omigod!
eller nåt...

kbry? xD
nä, men spela roll ^^
prtade med Lea typ hela dan från o till igår,
då Sandra inte ville åprata med mig </3
och när josse ringde tillbaka var jag VÄÄÄLDIGT frånvarande xD
Hahahha ^^
längtar tills fredag :D
och Lördag :D
och Söndag :D
och Måndag :D
Hihihihih c:<

Fredag: Ska dra o se Breaking dawn med Sandra o Josse
Lördag: Jag fyller år :D
Söndag: Min farmor kommer hit c:
Måndag: *** *** ***** *** ***** * ***** :D

Lite hemligt där dåe ;3
Men men men ^^
Inget speciellt händer här såå....

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0