Nemen hejsan :D

NU är jag här igen för att klaga om allt o alla,
men inte idag :D
Anledningen till att jag vaknade en timme före alarmet och
ändå e på såhär bra humör är för att ikväll,
mina damer o herrar, så ska jag, Sandra o Josse slå
oss ner i Facklans biograf och njuta, gråta, skratta och dö
när vi kollar pååå...
Breaking Dawn part 1! :D :D :D :D :D
Många happyface på det ;)
Efter det får vi se vad som händer ^^
Planen var väl att Sandra skulle sova över och kanske josse med,
men josse skulle iväg dagen efter o visste inte om hon orkade,
och sandra håller på att bli sjuk :(
om jag har tur så stannar båda hemma så får jag njuta av att sova länge på min speciella dag ;)
för imorgon är det nemligen min födelsedag :D
Jag blir femton år,
och det ska väl bli skojjigt c;
Sandra sa att hon skulle väcka mig på ett sätt jag aldrig kommer glömma,
men nu har jag kanske turen att få sova uuuuuuuttt ^u^
igår eller förrgår hände typ ingenting ^^
jag var hemma och var sjuk
och mysade i soffan med en bok ^^
läste ut dem sju st NANA böckerna så nu ska jag lämna tillbaka alla böcker :)
nån gång...
HAHAHA!
för övrigt så ska jag kanske börja skriva dagbok igen :D
läste igenom min dagbok och skrev några sidor om vad som hänt på dem 10 månaderna
som jag inte skrivit alls ^^
igår fixade jag lite på min garderob :D
och så skrev jag ihop ngra uppgifter till praoinlämningsskiten x3
men nu ska jag börja fixa iordning mig o så :D

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0