...Manganörd...?

Är dte sant?!
Det kan det inte vara D:
Jag har blivit manganörd!
Inte bra...
Tror jag...?
Gah!
Jag ser allt i manga...
Allas uttryck...
Allas rörelser,
pratbubblor...
Usch!
Åh!
Kär i manga! <3
Wiee c:
Men tillbaka till verkligheten?
öööhh...
få se nu...
hmm.
i onsdags så körde jag ett o ett halvt pass av karaten?
gav upp efter halva andra...
men jag klarade av första så jag är stolt ^^
inte van vid att klara så mycket c:
sen då?
camilla hemtade mig,
körde hem till mig,
tog en kopp te,
sen åkte lea o camilla hem...
sen då?
jag somnade (duh?)
och vaknade (nähä..?)
och gick till jobbet (kan det vara mer uppenbart..?!)
och sen slutade jag (men vafan??!?!)
sen då?
lånade böcker på biblioteket, åkte hem till lea,
sov över,
försov mig,
åkte till jobbet,
jobbade,
slutade,
fick marsipan (<3!),
bad om helg/deltids-jobb,
åkte till kungsbacka,
lånade böcker (TYP 25  STYCKEN WTF?!?!??!)
gick runt på kungsmässan och läste,
köpte en cola,
läste,
gick till stationen,
gick till biblioteket,
pratade med lea,
blev hämtad,
handlade med camilla o mamma,
åkte till lea,
skyllde min manganördighet på henne,
åt,
läste,
målade (jag är INTE skapad till att måla manga...)
och nu ligger jag här med leas glasögon (?) på nesan och två sovande raviolis brevid mig ^^
dem e så söwta :3
om bara min mobil inte hade varit död...
men nu ska jag nog oxå sova ^^''
så...
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0