Lesa c:

Igår så blev det ingen bloggning :c
men senare i förrgår så drog jag in till kba,
köpte Vampire Academy 6 och sen drog jag och tränade :3
på vägen hem så köpte mamma pizza och sen så
kom Sandra :D
vi kollade på
'No strings attached', som var sjukt bra!
(rekomenderas)
och sen så snackade vi :3
skulle egentligen läsa,
men så fort jag vände mig mot boken började Sandra snacka om
Nial eller nån från One direction
(bra band!)
och tillslut ( när jag läst en sida på typ en halvtimme)
gav jag upp,
och då tyckte inte Sandra det var kul så vi somnade istället xD
sen så blev vi väckte ( mamma väckte sandra, sandra kasta kudde på mig...)
och gjorde oss iordning och drog till jobbet! :D
sen jobbade vi på och fick klart allt och gjorde lite så dem låg i förväg
så fick vi vår lön och drog hem ^^
(inte så långt från mammas jobb och hem, och det var skönt att sträcka på benen lite!)
väl hemma så gick jag ut med Polly lite snabbt,
och sen så gjorde vi varma mackor och satte oss och läste.
typ resten av dagen.
Båda läser
'så länge vi båda andas' och ska ha läst ut den innan
vi drar o ser filmen :D
så vi sitter och läser och läser upp roliga senarion från där vi läser och skrattar smått åt dem ^^
fast sen så skulle vi äta och då kom camilla och lisa :D
datanörden lea stannade hemma ;3
fast vi drog ner till affären och köpte
vaniljsås till äpplekakan och sedan,
medan vi väntade på kakan i ugnen,
så spelade jag, lisa och sandra
air hockey på lisas lilla airhockey bord som hon tog med sig.
(super litet fast kul :D)
Lisa - Jag= Jag vann!
Sandra - Jag= Sandra vann!
Haha, är van vid stora airhockey BORD xD
fast sen åt vi kaka och skrattade åt skämt som vi turades om att berätta.
sen drog lisa och camilla hem och jag o sandra fortsatte läsa ^^
sen somnade vi och imorse så vaknade vi av att sandras mobil ringde.
sen drog hon hem och jag fortsatgte läsa lite :3
sen så valde jag att sitta här! ^^
karaten börjar kvart över 1...
ska ringa lea om hon ska följa med och hämta sin dräkt.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0