JAG ÄR VÄRLDENS SÄMSTA BLOGGARE
Har varken orkat eller haft tid att blogga!
+ att min data HATAR mig och vägrar starta...
fint att man har lov i en vecka nu och sedan prao i två veckor
och SEN kan man lämna in datan...
Fml...
men aja ^^
ska jag berätta lite om mitt liv?
öhh...
gör dte i alla fall xD

jahapp,
drog in till kba iiii....
fredags?
med joffe och lea och gick omkring på stan och var som vi är ;)
haha, sjukt kul ^^
sen sov jag över hos lea och vi spenderade lördagen med att fixa i ordning hennes rum ^^
blev värsta läskigt med spindelnät,
mumie i sängen,
läskiga ljus,
helt mörkt och...
baloonger? xD
hahah ^^
sen kom sandra, josse och malin och vi hade det mysigt och trevligt osv ^^
på kvällen gick
jag, lea, lisa, malin, sandra, josse, robin och nanase ut på Bus eller godis :D
samlade på oss, en stor godispåse,
lite nötter,
lite ostbågar,
en chipspåse,
en påse med baconsnax,
en stor påse marshmallows
och en påse med ngt som hette bräck .___.
sjukt kul hade vi och snacka om att alla
mådde illa sen på kvällen xD
sen åkte josse hem,
och sen malin.
fast sandra , lea , lisa och jag hade det mysigt när vi däckade xD
dagen efter sååå...
var det söndag? o,O
vad fan hände då..?
öhh...
typ inget... tror jag xD
vi stannade hos lea och lisa och bara hängde, gosade med kattungarna ^^
tror jag o.o
sen somnade vi och på MÅNDAGEN!
sååå... öhh...
men vafan?!
korttidsminne eller vad? xD
men hmm... jusste!
jag, lisa och sandra åkte med camilla och köpte godis (lea hade karate),
sen åkte sandra hem för att packa om,
sen kom hon till mig efter att camilla skjutsat mig och lisa till mig.
då kollade vi på film, sen kom sandra,
vi fixade i ordning oss
och drog sedan ut på en till bus eller godisrunda!
mindre lyckad,
med äckligare och defenitivt MINDRE godis...
vi hade släpat med oss Malin oxå x3
sen drog vi hem,
lisa åkte hem,
och jag och sandra somna 'tidigt'...
sen nästa morgon blev vi väckta och drog iväg för att jobba :)
jaa....
JÄTTE kul... INTE!
Ont i ryggen,
magen,
händerna,
benen,
fötterna....
JAG ÄR INTE ÄMNAD FÖR ATT JOBBA!
och vi klagade inte alls ;O
host..*
fast sen drog vi hem igen,
snackade lite,
åt godisrester,
och sen körde mamma hem sandra.
jag skulle egentligen träna,
men kunde knappt röra mig + att jag mådde skit!
tränade lite smått på min kata hemma ist ^^
sen somnade jag tillslut,
och sen vaknade jag och nu sitter jag i soffan med mammas data
efter att ha läst ganska mycket xD
ska egentligen läsa en annan bok men den ligger i mitt skåp...
ööhh....
smart?
nä...
fast aa ^^
blir nog ingen bild då jag har mammas dator :(
eller jo!

...

ööhh...
funkar det?
nej...
nu är det en dum data denna med...
suck...
hoppas ni klarar er utan bild! :D

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0