Jag älskar dig.

Jag har försökt att gå vidare,
jag har försökt att sluta,
men det går inte.
Ditt namn sitter ristat i mitt hjärta och jag kan inte fatta att jag inte kan sluta älska dig.
Du betyder för mycket för mig.
Hur lite jag än vill det.
Jag försökte gå vidare,
men sårade någon annan istället.
Dina ögon är min livsglädje.
Ditt leende min dröm.
Ditt skratt min enda tröst.
Jag önskar jag kunde glömma,
allt jag vet om dig,
och allt du vet om mig.
Vill veta att du finns,
vill att du ska veta att jag finns.
Men vill ha dig som vän, hur mycket jag än älskar dig.
Jag vill inte älska dig.
Bara om du älskar mig.
Vilket du inte gör.
Inte nog.
Eller alls.
Jag ska försöka sluta ha dig som min drog.
Jag ska försöka sluta se på dig med ögon fulla av minnen och känslor.
Jag ska försöka hålla mig borta,
men kommer aldrig lyckas.
Jag älskar dig.
Fatta?
Jag har sagt att jag gillar.
Att jag verkligen verkligen VERKLIGEN gillar dig.
Men att älska någon?
Det förstår jag bara att jag gör nu.
Och du är den enda som jag någonsin kommer kunna älska.
Du är den enda jag aldrig kommer glömma.
Jag älskar dig.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0