Idag, mina kära vänner...

... så fyller jag femton! :D
Grattis? :3

Igår så drog jag och Sandra och Josse till Facklan
och såg på Breaking Dawn! :D <3
Bättre än jag förväntat mig faktiskt :D
lite besviken på vissa saker, men sjukt glad med andra :D
Jag skrattade och grät och skrattade lite till :)
Sen åkte Sandra hem till sig
och Josse följde med mig hem :D
Vi snackade och flätade godisrep (xD)
och sen beslöt hon sig också för att åka hem och det gjorde hon ^^
På kvällen tog jag lite kort (sista dagen som 14 år ;D) och sen skrev jag lite i min dagbok :3
har inte skrivit i den på 10 månader och tänker börja igen :)
fast jag får skrivkramp efter en sida...
xD
sen vaknade jag imorse och drog mig i några timmar ;3
Snart kommer mamma och Sandra o sen ska vi äta o sen ska vi dra tilll Lea :)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis på din födelsedag Debbie önskar Anna

2011-11-19 @ 15:05:09
URL: http://borjessonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0