Hyfsat bra tills aldeles nyss c;

Hej! :D

Igår kväll så åkte vi till Raviolisarna och sa grattis till Lisa :D
Av familjen fick hon en lavalampa och av mig en nyckelring c8<
Fast innan dess så tvingade mamma mig att lämna datan,
sen så fick hon den,
sandra ringde och vi pratade.
Jag kom ut i vardagsrummet och mamma ska precis stänga datan...

Jag: Nej! Jag ska bara kolla den saken ju!
Mamma: Nej, vi ska åka nu.
Jag: Men det tar bara ngra sekunder!
Mamma: Men du pratar ju i telefon!
Jag: Nä, det gör jag inte alls! -klickar Sandra-
Mamma: ...

Hehe, kände mig elak,
så jag ringde upp och då svara hon inte..
sen skrev hon ett sms ba:
'kollar på tv, ringer dig sen'
DISS!
Fast ah...
jag förtjänade det nog ^^''
Men ah,
sen drog vi och åt tårta och hade mysigt ^w^
Sen åkte vi hem,
jag ringde Lea och vi babblade ^^
Samtigdigt försökte jag plocka in i diskmaskinen.
Med plasthandskar ofc!
Jag är INTE bacill rädd,
men DET!
DET är så JÄVLA äckligt att jag DÖR!
Stackars Lea fick höra på mina skrik och 'gråtanden'...
Och hon ville inte komma och hjälpa mig den lilla själviska muppen o;
fast sen var jag klar,
babblade vi lite till
och sen chattade vi på skype samtidigt som vi pratade i telefon,,,
Eller ah...
Prata är väl fel ord...
Vara helt tysta i telefon?
Ingen sa nåt på tyyyyp...
jättelänge xD
Sen vaknade jag imorse och ville INTE gå upp,
men tvingade mig till det i alla fall...
Sen drog jag till bussen och träffade på Julle
som jag småpratade med på väg in till Kba :3
vi pratade mest om praon och så ^^
sen drog han iväg och jag satte mig på
en annan buss till bräutigams där jag började jobba. :)
sen efter det drog jag och Gabbie in till Kungsbacka :D
Hon skulle ha flöjt,
fast det skulle börja lite efter bussen kom fram så
vi gick till biblan och kollade på böcker och bläddrade i tidningar ett tag ^^
sen efter typ två timmar så
kom jag på att robin hade glömt nyckel och jag skulle låsa upp för han...
Hehe...
så efter att jag lånat tre böcker
(Vampire kisses 1, 2 och 3 (manga))
så sa jag hejdå till Gabbie och drog iväg till bussen ^^
På bussen läste jag lite och sen kom jag hem,
osv osv...
annan onödig information xD
o nu sitter jag här, ska gå ut med hunden och
sedan kommer mamma hem och då ska jag värma en pan pizza
och sen dra iväg till dubbelpass på karaten...

sååå....

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0