God morgon! :D Eller i alla fall för mig...

Datan funkar fortfarande inte och det gör mig lite ledsen :(
men som sagt så lånar jag mammas data och det är bara bilderna som inte vill funka,
så ni får överleva utan dem :(
idag är nog inget planerat o.O
ska kanske in till kungsbacka innan karaten och köpa mig ett par byxor
med pengar jag fått av min gammel moster :D
fast kanske inte... Får se hur det blir ^^
men ska i alla fall träna o sen kommer sandra hit runt 9- halv 10 nåt sånt ^^
då ska vi kolla på film!
'No strings attached' tror jag den hette :D
kommer bli lite azum ^^
läste ut 'Andens kraft' igår
och det är den 5:e boken i Vampire Academy serien...
Den 6:e finns på Bokia
och jag överväger om jag ska köpa boken eller ett par jeans först...
Det lutar nog åt boken, för jag har nog inte råd med ett par pyxor :c
men ska köpa den idag innan karaten :D
ska bara säga till mamma att vi får åka lite tidigare...
haha,
har mårkt en liten kul grej ^^
alla läser bokserien innan mig,
men när det kommer en ny bok så köper jag den så lånar alla den av mig xD
typ house of night serien köpte jag bränd och uppvaknandet
och nu lånade både Lea o sSandra dem av mig xD
kommer nog bli att Sandra lånar den 6:e av Vampire Academy av mig med
när jag har läst klart den xd
Lea läser inte dem,
fast det borde hon.
Ni med!
Sjukt bra är dem ;)
Jaja ^^
Nu 'kollar' jag på tv....
Eller ah...
Den står på och det är nåt program men jag kollar inte xD
Hmm...
Jaja ^^
Nu smsar jag med sandra,
skit kul...
öhhh,...
hon är lite som hon är xD
Hahahha!
fast nu har jag ätit 'frukost' oxå..
jaaa...
HAHAHHAH!
Fast nu har jag nog inget mer att säga ^^
Om jag ens hade det innan...
Haha ^^

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0