Få se nu...

Hmm...
Igår?
Jaaduu...
Eller förrgår? xD
Jaja ^^
I förrgår så ägnade jag dagen framför tv:n
och målade i mitt lite större block,
och påbörjade en hemmagjord mangaserie
(ser så fult ut!)
och sen så kom mamma o körde mig till lea tror jag?
jaja, väl där sååå...
läste jag?
och målade lite ^^
carro var där och hon lisa och lea
kollade på när jag spelade Clouds and Sheep
på min mobil ^^
Kuligt :D
Sen så
somnade vi tillslut tror jag ^^
sen igår så läste vi,
målade lite,
läste igenom bitar av Rp1 osv.
jaa...
inte så mycket ^^
sen så åkte jag hem och nu sitter jag här hemma och väntar på att
klockan ska ticka fram så att jag kan gå iväg till bussen
och åka iväg till praoen ^^
börjar kl 12 :D
lite glad över det ^^
Sovmorgon !! <3
När jag vaknade tog jag en dusch,
fixade iordning mig,
åt lunch
och sen sitter jag här ^^
(har jag inte redan skrivit det?)
men nu ska jag packa och fixa lite ^^

(det går fortf inte att ladda upp bilder ;___; <///////3)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0